42 مووی | مرجع دانلود و تماشای آنلاین فیلم و سریال

http://42movie.ir/

دانلود فیلم سابهادار Subhedar 2023

دانلود رایگان فیلم هندی سابهادار با دوبله فارسی Subhedar 2023 فیلم سابهادار محصول ۲۰۲۳ با کیفیت عالی توضیحات درمورد فیلم سابهادار: ژانر: تاریخی، درام، هیجان انگیز  تاریخ انتشار: سال 2023 زبا

دانلود رایگان فیلم هندی سابهادار با دوبله فارسی Subhedar 2023 فیلم سابهادار محصول ۲۰۲۳ با کیفیت عالی توضیحات درمورد فیلم سابهادار: ژانر: تاریخی، درام، هیجان انگیز  تاریخ انتشار: سال 2023 زبا

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
دانلود فیلم سابهادار Subhedar 2023
خلاصه داستان :

دانلود رایگان فیلم هندی سابهادار با دوبله فارسی Subhedar 2023

فیلم سابهادار محصول ۲۰۲۳ با کیفیت عالی

توضیحات درمورد فیلم سابهادار:

ژانر: تاریخی، درام، هیجان انگیز 

تاریخ انتشار: سال 2023

زبان: دوبله فارسی

مدت زمان: 140 دقیقه

محصول: هند

امتیاز: 8.3

کارگردان: Digpal Lanjekar

نویسنده: Digpal Lanjekar

ستاره ها: Chinmay Mandlekar .Ajay Purkar .Smita Shewale


خلاصه داستان فیلم سابهادار:

"سابهادار" (Subhedar 2023) به نظر می‌رسد، اثری است که به بازسازی زندگی و رشادت‌های تانهاجی مالسوره، یکی از جنگجویان بنام تاریخ هند توجه دارد. تانهاجی که به خاطر شجاعت در جنگ و تعهد به زادگاه خود شهرت دارد، نقشی حیاتی در تاریخ نظامی و سیاسی هند داشته است.

ارائه شده از وبسایت 42 مووی


تریلر فیلم سابهادار


لینک های دانلود

(نسخه دوبله فارسی سانسور شده)

دانلود کیفیت 1080p HQ با حجم 3.60 گیگابایت

دانلود کیفیت 1080p با حجم 2.61 گیگابایت

دانلود کیفیت 720p با حجم 1.33 گیگابایت

دانلود کیفیت 480p با حجم 959 مگابایت


درباره فیلم سابهادار:

فیلم "سابهادار" (Subhedar) به کارگردانی دیگپال لنجکار یک فیلم حماسی از سینمای مراتی است که ماجراهای تانهاجی مالسوره، یکی از قهرمانان دوره‌ی ماراتا، را به تصویر می‌کشد. این اثر سینمایی، که توسط چندین کمپانی تولید شده، از لحاظ بودجه و پروژه‌های ساخت، نشان‌دهنده‌ی گسترش و پیشرفت سینمای محلی هند است.

فیلم سابهادار

توانستن این فیلم در جذب مخاطب و تبدیل شدن به یکی از فیلم‌های پرفروش، حاکی از این است که درام‌ها و داستان‌های تاریخی همچنان مخاطبان بسیاری دارند و می‌توانند تأثیر قابل توجهی بر روی گیشه داشته باشند. فیلم "سابهادار" به احتمال زیاد داستان و روایتی غنی و پیرامون جنگجویان، شخصیت‌های تاریخی، نبردها، احساسات و حماسه را شامل می‌شود.

از آنجایی که این فیلم بعد از اکران در سینماهای هند، توسط آمازون پرایم ویدیو به صورت بین‌المللی منتشر شده، امکان دسترسی آسان برای علاقه‌مندان به سینمای هندی در سراسر جهان فراهم شده و این فرصت را به مخاطبان می‌دهد که با سینمای مراتی و داستان‌های قهرمانی‌شان آشنا شوند.

فیلم سابهادار

با دانلود نسخه دوبله فارسی "سابهادار" از وبسایت 42 مووی، دوستداران سینما می‌توانند این فیلم را با زیرنویس یا دوبله در خانه تماشا کرده و لذت ببرند. فراهم بودن فیلم با زیرنویس فارسی از جذابیت‌ها برای مخاطبان فارسی‌زبان است و این امکان را به آن‌ها می‌دهد که به‌راحتی و بدون موانع زبانی، داستان‌های حماسی و پرشور سینمای مراتی را تجربه کنند.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 67

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان