42 مووی | مرجع دانلود و تماشای آنلاین فیلم و سریال

http://42movie.ir/

دانلود فیلم بخواب Sleep 2023

دانلود رایگان فیلم کره ای بخواب با زیرنویس فارسی Sleep 2023 فیلم بخواب محصول ۲۰۲۳ با کیفیت عالی (برنده 1 جایزه و کاندیدای 9 جایزه دیگر) توضیحات درمورد فیلم بخواب: ژانر: ترسناک، کمدی، معمایی، هیجان

دانلود رایگان فیلم کره ای بخواب با زیرنویس فارسی Sleep 2023 فیلم بخواب محصول ۲۰۲۳ با کیفیت عالی (برنده 1 جایزه و کاندیدای 9 جایزه دیگر) توضیحات درمورد فیلم بخواب: ژانر: ترسناک، کمدی، معمایی، هیجان

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
دانلود فیلم بخواب Sleep 2023
خلاصه داستان :

دانلود رایگان فیلم کره ای بخواب با زیرنویس فارسی Sleep 2023

فیلم بخواب محصول ۲۰۲۳ با کیفیت عالی

(برنده 1 جایزه و کاندیدای 9 جایزه دیگر)

توضیحات درمورد فیلم بخواب:

ژانر: ترسناک، کمدی، معمایی، هیجانی

تاریخ انتشار: سال 2023

زبان: کره ای . زیرنویس فارسی

زمان: 93 دقیقه 

محصول: کره جنوبی 

امتیاز: 6.8 از 10

کارگردان: Jason Yu

نویسنده: Jason Yu

ستاره ها: Kim Gook Hee .Yoon Kyung-ho .Lee Sun-kyun


خلاصه داستان فیلم بخواب:

فیلم "بخواب" (Sleep 2023) به نظر می‌رسد داستان هیجان‌انگیز و ترسناکی را در موضوع خواب‌گردی (Somnambulism) پی می‌گیرد. با وجود شروعی شاد و امیدوارانه در زندگی زوج جوان، سو جین و هیون سو، مسائلی نگران‌کننده به تدریج خودنمایی می‌کنند که پایه‌های زندگی آن‌ها را تهدید کرده و باعث بروز تنش و ترس می‌شوند.

ارائه شده از وبسایت 42 مووی


تریلر فیلم بخواب


لینک های دانلود 

(سانسور شده با زیرنویس فارسی چسبیده)

دانلود کیفیت 1080p با حجم 1.73 گیگابایت

دانلود کیفیت 720p با حجم 894 مگابایت

دانلود کیفیت 480p با حجم 449 مگابایت


درباره فیلم بخواب:

"بخواب" یا "Sleep" با نام اصلی "Jam" یک ترکیب جذاب از ژانرهای ترسناک، کمدی، معمایی و هیجان‌انگیز است که به کارگردانی یو جائه سون ساخته شده است. این فیلم به نظر می‌رسد با طرح موضوعی مانند خواب‌گردی فضایی متفاوت و نوآورانه را به ژانر ترسناک وارد کرده باشد، احتمالاً با ترکیب خلاقانه‌ای از وحشت و کمدی که می‌تواند تماشاگران را هم بترساند و هم سرگرم کند.

فیلم بخواب

با حضور در جشنواره‌های معتبر بین‌المللی مانند جشنواره بین‌المللی فیلم کن و اکران موفق در گیشه با فروشی بیش از 10 میلیون دلار، "جم" خود را به عنوان یکی از فیلم‌های برجسته کره‌ای در عرصه جهانی مطرح کرده است. داستان فیلم که احتمالاً درام و ترسناکی را پیش می‌برد که مرزهای این دو سبک را به چالش می‌کشد، توانسته است با بازی قدرتمند جونگ یو-می، که برای آن جایزه اژدهای آبی برای بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت کرده، در میان منتقدان و مخاطبان مورد توجه قرار گیرد.

علاوه بر این، نامزدی‌های متعدد جوایز از جمله بهترین موسیقی، بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین صداگذاری و بهترین فیلمنامه نشان از کیفیت بالای کارگردانی و جنبه‌های فنی فیلم دارد.

فیلم بخواب

تماشای "جم" می‌تواند برای دوست‌داران سینمای کره‌ای و همچنین علاقه‌مندان به فیلم‌های ترسناک با بعد کمدی، بسیار راضی کننده باشد. امکان دانلود نسخه زبان اصلی فیلم همراه با زیرنویس فارسی از وبسایت 42 مووی یک فرصت عالی برای دسترسی آسان و راحت به این اثر مهیج کره‌ای است.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 68

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان