42 مووی | مرجع دانلود و تماشای آنلاین فیلم و سریال

http://42movie.ir/

دانلود فیلم تلافی Muru 2022

دانلود رایگان فیلم سینمایی تلافی با زیرنویس فارسی Muru 2022 فیلم مورو محصول ۲۰۲۲ با کیفیت عالی  (برنده جایزه بهترین کارگردانی) توضیحات درمورد فیلم تلافی: ژانر: اکشن، دراماتیک، هیجان

دانلود رایگان فیلم سینمایی تلافی با زیرنویس فارسی Muru 2022 فیلم مورو محصول ۲۰۲۲ با کیفیت عالی  (برنده جایزه بهترین کارگردانی) توضیحات درمورد فیلم تلافی: ژانر: اکشن، دراماتیک، هیجان

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
دانلود فیلم تلافی Muru 2022
خلاصه داستان :

دانلود رایگان فیلم سینمایی تلافی با زیرنویس فارسی Muru 2022

فیلم مورو محصول ۲۰۲۲ با کیفیت عالی 

(برنده جایزه بهترین کارگردانی)

توضیحات درمورد فیلم تلافی:

ژانر: اکشن، دراماتیک، هیجان انگیز

تاریخ انتشار: سال 2022

زبان: مائوری با زیرنویس فارسی

مدت: 104 دقیقه

محصول: نیوزلند

امتیاز: 6.8 از 10

کارگردان: Tearepa Kahi

نویسندگان: Tearepa KahiJason Nathan

بازیگران: Cliff CurtisJay . RyanManu . Bennett


خلاصه داستان فیلم تلافی:

"تلافی" یا "Muru" یک فیلم از نوع رزمی است که داستان آن در ارتباط با واقعیت‌های تاریخی و تنش‌های اجتماعی قرار دارد. فیلم به کارگردانی تی کیکومورگان و با مشارکت نویسنده‌هایی چون تیمی کان و دیمیتری متلاند ساخته شده است. داستان اصلی فیلم روایتگر زندگی گروهبان پلیس مائوری، تاوراو است که با چالش اخلاقی و احساسی مواجه می‌شود، زمانی که دولت نیوزلند تصمیم به انجام حمله‌ای مسلحانه علیه مردم محلی راتوکی می‌گیرد.

ارائه شده از وبسایت 42 مووی


تریلر فیلم تلافی


لینک های دانلود 

(بازبینی شده با زیرنویس فارسی چسبیده)

دانلود کیفیت 1080p با حجم 1.91 گیگابایت

دانلود کیفیت 720p با حجم 984 مگابایت

دانلود کیفیت 480p با حجم 497 مگابایت


درباره فیلم تلافی:

"تلافی" یا "Muru" که گاهی با نام "The Raid" نیز شناخته می‌شود، یک فیلم سینمایی قدرتمند و دراماتیک است که به صورت دقیق و عمیق به بررسی یک رویداد تاریخی می‌پردازد. به کارگردانی تیرپا کاهی و با فیلمنامه‌ای که توسط وی و جیسون ناتان نگاشته شده است، این فیلم توانسته است تصویری بازنگری شده از حادثه پلیسی جنجالی را به تصویر بکشد.

با تمرکز بر چالش‌ها و تنش‌های اجتماعی-سیاسی، "تلافی" روایت‌گر ماجرای پیچیده گروهبان پلیس مائوری، تاوراو، است که در میان تعهدش به شغل و وفاداری به جامعه‌اش قرار گرفته است. شرکت‌های Wheke Group، Jawbone Pictures، و October 15 در تولید این فیلم معنا‌دار نقش به سزایی داشته‌اند و بازیگرانی چون کلیف کرتیس و جی رایان با نقش‌آفرینی‌های خود به غنای فیلم افزوده‌اند.

فیلم تلافی

گسترش فیلم در جشنواره‌های بین‌المللی و اکران ویژه در New Zealand International Film Festival نشان از جایگاه مهم آن در عرصه سینمای نیوزلند است. توانایی فیلم در ایجاد ارتباط با مخاطبان جهانی و دستیابی به فروش یک میلیون دلاری، بیانگر استقبال و ارزیابی مثبت از آن است.

خبر اکران آنلاین "تلافی" توسط Tubi originals و دیگر سرویس‌های استریمینگ علاوه بر ریلیز در سینماها، این فرصت را فراهم می‌کند که افرادی که به جشنواره‌های سینمایی دسترسی ندارند نیز بتوانند این فیلم معنادار را تماشا کنند. توجه به جزئیات فیلمبرداری انجام شده توسط کریس ماگر و فرد رناتا و موسیقی متن زیبا نواخته شده توسط ماهویا بریجمن-کوپر، تلافی را به تجربه‌ای همه جانبه و چند وجهی تبدیل می‌کند.

فیلم تلافی

پیروزی در بخش بهترین کارگردانی در جشنواره‌‌ بین‌المللی Asia Pacific Screen Awards شهادت بر نیروی داستانی و هنری "تلافی" است. و اینکه شما به عنوان بیننده قادرید نسخه زبان اصلی فیلم را با زیرنویس فارسی از وبسایت 42 مووی دانلود و تماشا نمایید، دسترسی به این اثر هنری را آسان‌تر و دلپذیرتر می‌سازد.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 71

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان