42 مووی | مرجع دانلود و تماشای آنلاین فیلم و سریال

http://42movie.ir/

دانلود فیلم هیولا Monster 2023

دانلود رایگان فیلم ژاپنی هیولا با زیرنویس فارسی Monster 2023 فیلم مانستر محصول ۲۰۲۳ با کیفیت عالی (برنده 2 جایزه و کاندیدای 5 جایزه دیگر) توضیحات درمرود فیلم هیولا: ژانر: درام، معمایی، هیجان

دانلود رایگان فیلم ژاپنی هیولا با زیرنویس فارسی Monster 2023 فیلم مانستر محصول ۲۰۲۳ با کیفیت عالی (برنده 2 جایزه و کاندیدای 5 جایزه دیگر) توضیحات درمرود فیلم هیولا: ژانر: درام، معمایی، هیجان

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
دانلود فیلم هیولا Monster 2023
خلاصه داستان :

دانلود رایگان فیلم ژاپنی هیولا با زیرنویس فارسی Monster 2023

فیلم مانستر محصول ۲۰۲۳ با کیفیت عالی

(برنده 2 جایزه و کاندیدای 5 جایزه دیگر)

توضیحات درمرود فیلم هیولا:

ژانر: درام، معمایی، هیجان انگیز

تاریخ انتشار: سال 2023

زبان: ژاپنی با زیرنویس فارسی

مدت: 116 دقیقه

محصول: ژاپن

امتیاز: 8.1 از 10

کارگردان: Kore-eda Hirokazu

نویسنده: Yûji Sakamoto

بازیگران: Sakura AndoEita . NagayamaSoya . Kurokawa


خلاصه داستان فیلم هیولا:

فیلم "هیولا" ("Monster" 2023) داستان معمایی و درام را پیگیری می‌کند که محور آن سائوری، مادری مجرد، و پسر کوچکش، میناتو، می‌باشد. به محض بروز رفتارهای نگران‌ کننده و غیر معمول از سوی میناتو، سائوری متوجه می‌شود که چیزی بیش از یک مشکل ساده کودکانه در جریان است. او به دنبال پی‌گیری این تصور، نقش یک معلم در مدرسه پسرش را مورد سوال قرار می‌دهد و این مسیر او را برای فهمیدن عمق ماجرا به مدرسه می‌کشاند.

ارائه شده از وبسایت 42 مووی


تریلر فیلم هیولا


لینک های دانلود 

(سانسور شده با زیرنویس فارسی چسبیده)

دانلود کیفیت 1080p با حجم 2.10 گیگابایت

دانلود کیفیت 720p با حجم 1.05 گیگابایت

دانلود کیفیت 480p با حجم 543 مگابایت


درباره فیلم هیولا:

"هیولا" یا "Kaibutsu"، فیلم درام، معمایی و هیجان‌انگیزی است که در سال 2023 منتشر شده و توسط یکی از کارگردانان سرشناس ژاپنی، هیروکازو کورئیدا، کارگردانی شده است. این فیلم که داستانش بر پایه یک مادر مجرد و پسرش می‌چرخد، به دنبال پیچیدگی‌هایی رودررویی آن‌ها با یک معلم در مدرسه‌ است که به نظر می‌رسد در مشکلات پسر نقشی دارد.

فیلم هیولا

فیلمنامه اثر توسط یوجی ساکاموتو نوشته شده و بازیگران با استعدادی چون ساکورا آندو و ناگایاما ایتا در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم پس از نمایش موفق در هفتاد و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کن، در سال 2023، توسط کمپانی‌های بزرگی مانند Gaga و Toho Company در ژاپن و Well Go USA Entertainment در آمریکا اکران شد. 

"هیولا" با استقبال گسترده جهانی روبرو شد و توانست جوایز معتبری از جمله جایزه نخل کوئیر برای بهترین کارگردانی و جایزه بهترین فیلمنامه دریافت کند. همچنین در بخش‌هایی چون نامزدی جایزه نخل طلایی جشنواره کن، شانس خود را برای دریافت جوایز بیشتری امتحان کرد.

فیلم هیولا

علاقه‌مندان به سینما می‌توانند با دانلود نسخه زبان اصلی این فیلم ژاپنی با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی از وبسایت 42 مووی، تجربه متفاوتی از دنیای سینما به دست آورند و شاهد فیلمی هستند که توانایی برقراری ارتباط عمیق با مخاطبین را دارد و در عین حال به موضوعات حساسی چون روابط والدین و معلمین و تأثیر آن‌ها بر کودکان می‌پردازد.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 73

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان