42 مووی | مرجع دانلود و تماشای آنلاین فیلم و سریال

http://42movie.ir/

دانلود فیلم کیندلینگ Kindling 2023

دانلود رایگان فیلم کیندلینگ با زیرنویس فارسی Kindling 2023 فیلم کیندلینگ محصول ۲۰۲۳ با کیفیت عالی (کاندیدای جایزخ بهترین فیلم) توضیحات درمورد فیلم کیندلینگ: ژانر: درام، عاشقانه محصول: ا

دانلود رایگان فیلم کیندلینگ با زیرنویس فارسی Kindling 2023 فیلم کیندلینگ محصول ۲۰۲۳ با کیفیت عالی (کاندیدای جایزخ بهترین فیلم) توضیحات درمورد فیلم کیندلینگ: ژانر: درام، عاشقانه محصول: ا

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
دانلود فیلم کیندلینگ Kindling 2023
خلاصه داستان :

دانلود رایگان فیلم کیندلینگ با زیرنویس فارسی Kindling 2023

فیلم کیندلینگ محصول ۲۰۲۳ با کیفیت عالی

(کاندیدای جایزخ بهترین فیلم)

توضیحات درمورد فیلم کیندلینگ:

ژانر: درام، عاشقانه

محصول: انگلستان

انتشار: 2023

زبان: انگلیسی با زیرنویس فارسی

زمان: 89 دقیقه

امتیاز فیلم: 6.2 از 10

کارگردان: Connor O'Hara

نویسنده: Connor O'Hara

ستاره ها: George Somner .Conrad Khan .Wilson Mbomio


فیلم "کیندلینگ" (Kindling 2023) به نظر می‌رسد که یک داستان گرم و عمیق را درباره دوستی، زندگی و میراث به تصویر می‌کشد. این داستان، که بازگشت گروهی از دوستان به زادگاهشان برای روبرو شدن با پایان زندگی یکی از دوستان‌شان، سید، را روایت می‌کند، ممکن است تم‌هایی چون مرور خاطرات، ارزش‌های زندگی، معنای دوستی طولانی، مواجهه با مرگ و معنای میراثی که یک نفر می‌تواند از خود به جا بگذارد را گسترش دهد.

ارائه شده از وبسایت 42 مووی


تریلر فیلم کیندلینگ 


لینک های دانلود 

(سانسور شده با زیرنویس فارسی چسبیده)

دانلود کیفیت 1080p HQ با حجم 2.98 گیگابایت

دانلود کیفیت 1080p با حجم 1.38 گیگابایت

دانلود کیفیت 720p با حجم 795 مگابایت

دانلود کیفیت 480p با حجم 500 مگابایت


درباره فیلم کیندلینگ:

"کیندلینگ" (Kindling)، فیلمی مملو از احساس که در سبک درام و عاشقانه ساخته شده است، پرده از داستانی انسانی و عمیق برمی‌دارد که قطعاً لحظاتی پر از عاطفه و اندیشه‌ورزی را برای تماشاگران به ارمغان می‌آورد. بازیگرانی همچون جورج سامنر و کنراد خان و کارگردانی به دست کانر اوهارا، این فیلم چشم‌انتظار به تبدیل شدن به یک اثر ماندگار در ذهن تماشاگران است.

فیلم کیندلینگ

حضور این فیلم در جشنواره‌های بین‌المللی مانند Cleveland International Film Festival و همچنین نامزدی برای جوایز مختلف نشان دهنده‌ی کیفیت و جذابیت آن برای تماشاگران و منتقدان است. این اثر، که ابتدا در سینماهای انگلستان به نمایش درآمده و سپس به پلتفرم‌های استریم مانند آمازون پرایم ویدیو راه یافته، مخاطبان بین‌المللی و متنوعی را جذب کرده است.

کارگردان فیلم، کانر اوهارا، با همراهی موسیقی دلنشین اثری از هری بروکنشا و تصویربرداری مستعد دیوید رایت، فضایی را خلق کرده است که هم‌زمان هم لطیف است و هم تأمل‌برانگیز، قادر به برانگیختن عواطف پنهان تماشاگران. اساساً، "کیندلینگ" یک سیر داستانی از بازگشت به گذشته و یافتن معنا در لحظات به ظاهر کوچک ولی بسیار با اهمیت است.

فیلم کیندلینگ

برای کسانی که به داستان‌های معنادار و تأمل‌برانگیز علاقه دارند و می‌خواهند یک سینمای عمیق و هنری را تجربه کنند، "کیندلینگ" می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل باشد. علاقمندان می‌توانند این فیلم را با زیرنویس فارسی چسبیده و به زبان اصلی از وبسایت "42 مووی" دانلود نمایند و در فضای خود به تماشای آن بنشینند.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 60

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان