42 مووی | مرجع دانلود و تماشای آنلاین فیلم و سریال

http://42movie.ir/

دانلود فیلم عشق فراموش شده Forgotten Love 2023

دانلود فیلم عشق فراموش شده با دوبله فارسی Forgotten Love 2023 فیلم عشق فراموش شده ۲۰۲۳ با کیفیت عالی توضیحات درمورد فیلم عشق فراموش شده: ژانر: عاشقانه، درام  سال انتشار: 2023 زبان: دوبله فار

دانلود فیلم عشق فراموش شده با دوبله فارسی Forgotten Love 2023 فیلم عشق فراموش شده ۲۰۲۳ با کیفیت عالی توضیحات درمورد فیلم عشق فراموش شده: ژانر: عاشقانه، درام  سال انتشار: 2023 زبان: دوبله فار

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
دانلود فیلم عشق فراموش شده Forgotten Love 2023
خلاصه داستان :

دانلود فیلم عشق فراموش شده با دوبله فارسی Forgotten Love 2023

فیلم عشق فراموش شده ۲۰۲۳ با کیفیت عالی

توضیحات درمورد فیلم عشق فراموش شده:

ژانر: عاشقانه، درام 

سال انتشار: 2023

زبان: دوبله فارسی . زیرنویس فارسی

مدت: 122 دقیقه

امتیاز: 7.5

کارگردان: Michal Gazda

نویسندگان: Marcin Baczynski .Mariusz Kuczewski .Tadeusz Dolega-Mostowicz

ستاره ها: Leszek Lichota .Maria Kowalska .Ignacy Liss


خلاصه داستان فیلم عشق فراموش شده

"عشق فراموش شده" (Forgotten Love 2023) به نظر می‌رسد که روایتی دراماتیک و پرتلاطم از زندگی شخصی است که زندگی‌اش به یکباره دچار تحول می‌شود. داستانی که هویت، اهمیت حافظه و نقش آن در تعریف کردن ما به عنوان افراد با تجربیات متفاوت را استنطاق می‌کند.

ارائه شده از وبسایت 42 مووی


تریلر فیلم عشق فراموش شده


لینک های دانلود 

(نسخه دوبله فارسی سانسور شده)

دانلود کیفیت 1080p HQ با حجم 2.83 گیگابایت

دانلود کیفیت 1080p با حجم 2.05 گیگابایت

دانلود کیفیت 720p با حجم 1.04 گیگابایت

دانلود کیفیت 480p با حجم 754 مگابایت

 

(سانسور شده با زیرنویس فارسی چسبیده)

دانلود کیفیت 1080p HQ با حجم 4.04 گیگابایت

دانلود کیفیت 1080p با حجم 2.25 گیگابایت

دانلود کیفیت 720p با حجم 1.27 گیگابایت

دانلود کیفیت 480p با حجم 813 مگابایت


درباره فیلم عشق فراموش شده:

فیلم "عشق فراموش شده" (Znachor) از دوبله فارسی به همراه نسخه زبان اصلی به روایت داستانی هم محکوم و هم پر از امید است که درامی عاشقانه را در قاب تجربیات تاثیرگذار یک جراحی که با فقدان هویت، حافظه و خانوادهٔ خود دست و پنجه نرم می‌کند، به تصویر می‌کشد. این فیلم، که توسط میکال گازدا کارگردانی شده و مارسین باچینسکی فیلمنامه آن را به نگارش درآورده، داستان رافائل را به تصویر می‌کشد که با یک دیدار تقدیر ساز از گذشتهٔ خود، فرصتی برای بازیابی زندگی‌اش می‌یابد.

این اثر که از رمانی مشهور به نام Znachor نوشته تادئوش دولگا موشتوویچ الهام گرفته شده است، مفاهیمی چون عشق، از دست دادن و بازیابی هویت را به مخاطبان خود عرضه می‌کند و به آن‌ها امکان می‌دهد که با جراحی که به دنبال اتصال مجدد به دنیای از دست رفتهٔ خود است، احساس همدلی کنند. بازیگرانی چون لژک لیچوتا و ماریا کوالسکا، به این داستان لایه‌های عاطفی عمیقی می‌افزایند که حتی فراموشی و زمان نیز قادر به حذف آنها نیست.

عشق فراموش شده

توزیع گسترده‌ی فیلم از طریق نتفلیکس، اکران آنلاین در سراسر جهان را ممکن ساخته است، از آمریکا تا لهستان و فراتر از آن. این باعث می‌شود که مخاطبین در هر نقطه از جهان به راحتی بتوانند به داستانی جهانی دسترسی پیدا کنند که مسائل انسانی عمیقی را طرح می‌کند.

نامزدی فیلم برای دریافت جایزه قورباغه طلایی در جشنواره بین‌المللی Camerimage بیانگر سطح بالای فیلم‌برداری و تولید بصری این اثر می‌باشد. این نکته، نشان از توانایی فیلم در خلق تصاویری زیبا و معنادار دارد که در کنار داستان عاشقانه و انسانی "عشق فراموش شده" قرار می‌گیرد.

عشق فراموش شده

علاقمندان به این ژانر می‌توانند نسخه دوبله فارسی را به همراه زبان اصلی از وبسایت "42 مووی" با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی دانلود کرده و یک تجربه فراموش‌نشدنی از تماشای فیلم داشته باشند.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 64

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان