42 مووی | مرجع دانلود و تماشای آنلاین فیلم و سریال

http://42movie.ir/

دانلود فیلم Boudica: Queen of War 2023

دانلود فیلم بودیکا: ملکه جنگ با دوبله فارسی Boudica: Queen of War 2023 فیلم بودیکا: ملکه جنگ محصول ۲۰۲۳ با کیفیت عالی توضیحات درمورد فیلم بودیکا: ژانر: اکشن، تاریخی، جنگی، درام زبان: دوبله فا

دانلود فیلم بودیکا: ملکه جنگ با دوبله فارسی Boudica: Queen of War 2023 فیلم بودیکا: ملکه جنگ محصول ۲۰۲۳ با کیفیت عالی توضیحات درمورد فیلم بودیکا: ژانر: اکشن، تاریخی، جنگی، درام زبان: دوبله فا

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
دانلود فیلم Boudica: Queen of War 2023
خلاصه داستان :

دانلود فیلم بودیکا: ملکه جنگ با دوبله فارسی Boudica: Queen of War 2023

فیلم بودیکا: ملکه جنگ محصول ۲۰۲۳ با کیفیت عالی

توضیحات درمورد فیلم بودیکا:

ژانر: اکشن، تاریخی، جنگی، درام

زبان: دوبله فارسی . انگلیسی

مدت‌زمان: 92 دقیقه

امتیاز: 4.9

محصول: انگلستان

کارگردان: Jesse V. Johnson

نویسنده: Jesse V. Johnson

ستاره ها: Andy Beckwith . Tom Bennett . Jeff Betts

انتشار: 2023


خلاصه داستان فیلم بودیکا:

فیلم "بودیکا: ملکه جنگ" (Boudica: Queen of War 2023) به نظر می‌رسد که تلاش کرده بازسازی دقیقی از یکی از داستان‌های شجاعت و مقاومت تاریخی را عرضه کند. الهام گرفته از واقعه‌ای که قرن‌ها از آن می‌گذرد، این فیلم داستان بودیکا، ملکه جنگجوی قبیله آی سینی در بریتانیای باستان و نبردهایش با امپراتوری روم را روایت می‌کند.

ارائه شده از وبسایت 42 مووی


تریلر فیلم بودیکا


لینک های دانلود

(نسخه دوبله فارسی سانسور شده)

دانلود کیفیت 1080p HQ با حجم 2.06 گیگابایت

دانلود کیفیت 1080p با حجم 1.49 گیگابایت

دانلود کیفیت 720p با حجم 776 مگابایت

دانلود کیفیت 480p با حجم 548 مگابایت

 

(سانسور شده با زیرنویس فارسی چسبیده)

دانلود کیفیت 1080p با حجم 1.99 گیگابایت

دانلود کیفیت 720p با حجم 1.0 گیگابایت

دانلود کیفیت 480p با حجم 518 مگابایت


درباره فیلم بودیکا ملکه جنگ

"بودیکا: ملکه جنگ" (Boudica) به نظر می‌رسد که به جرات می‌تواند یکی از آثار مهم سینمایی در ژانر اکشن و تاریخی به شمار رود. با کارگردانی جسی وی. جانسون و توانایی‌های فراوان بازیگرانی مانند اولگا کوریلنکو و کلایو استندن، این فیلم کوشش دارد تا داستان نبرد، ایستادگی و مقاومت بودیکا، ملکه شجاع و فرمانده قبیله آی سینی را به نمایش بگذارد.

بازسازی دقیق و هنری حوادث تاریخی و حماسی سال 60 میلادی و تصوری جدید از سرگذشت پرفراز و نشیب بودیکا می‌تواند تماشاگران معاصر را با یک نگاه تازه به تاریخ مواجه سازد. از ضرورت‌های چنین اثری دقت در نگارش سناریو، بازی‌های قدرتمند، و عرضه‌ی تصویربرداری و موسیقی متن که به خلق فضایی درخور توجه کمک کرده است، می‌باشد.

فیلم بودیکا

داستان مهیج بودیکا که پس از مرگ شوهرش پراسوتاگوس، در برابر رومیان ایستادگی کرده و به عنوان قهرمان ملی تبدیل به اسطوره‌ای در تاریخ بریتانیا می‌شود، خاستگاه بسیاری از روایت‌های فرهنگی و هنری بوده است. این فیلم به احتمال قوی نکاتی مرتبط با سیاست، جنسیت، و مفاهیم امپریالیزم را نیز به چالش می‌کشد.

با انتشار گسترده‌ای که از طریق کمپانی‌های بزرگ ویژه نمایش در سینماها و پلتفرم‌های استریم مختلف همراه شده است، "بودیکا: ملکه جنگ" حتما جمعیت بزرگی از مخاطبین را در سرتاسر جهان به خود جلب کرده است. پخش دوبله فارسی این فیلم نیز غنیمتی برای تماشاچیان فارسی‌زبان است که علاقمند به تجربه‌ی سینما با زبان و فضای خود هستند.

فیلم بودیکا

کسانی که به داستان‌های تاریخی و شخصیت‌هایی مانند بودیکا علاقمند هستند می‌توانند این فیلم را با زبان اصلی و زیرنویس فارسی، از وبسایت "42 مووی" دانلود و تماشا کنند.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 62

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان