42 مووی | مرجع دانلود و تماشای آنلاین فیلم و سریال

http://42movie.ir/

دانلود انیمه دربان پوکمون Pokémon Concierge 2023

دانلود انیمه ژاپنی دربان پوکمون با دوبله فارسی Pokemon Concierge 2023 انیمه سریالی دربان پوکمون ۲۰۲۳ با کیفیت عالی (تا قسمت آخر اضافه شد) توضیحات درمورد انیمه دربان پوکمون: ژانر: ماجراجویی، ک

دانلود انیمه ژاپنی دربان پوکمون با دوبله فارسی Pokemon Concierge 2023 انیمه سریالی دربان پوکمون ۲۰۲۳ با کیفیت عالی (تا قسمت آخر اضافه شد) توضیحات درمورد انیمه دربان پوکمون: ژانر: ماجراجویی، ک

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
دانلود انیمه دربان پوکمون Pokémon Concierge 2023
خلاصه داستان :

دانلود انیمه ژاپنی دربان پوکمون با دوبله فارسی Pokemon Concierge 2023

انیمه سریالی دربان پوکمون ۲۰۲۳ با کیفیت عالی

(تا قسمت آخر اضافه شد)

توضیحات درمورد انیمه دربان پوکمون:

ژانر: ماجراجویی، کمدی، فانتزی، خانوادگی

تاریخ انتشار: سال 2023

زبان: دوبله فارسی

تعداد قسمت‌‌ها: 4 (فصل اول)

محصول: نتفلیکس NETFLIX

امتیاز: 7.6 از 10

بازیگران: NonFairouz . AiEita . Okuno


خلاصه داستان انیمه دربان پوکمون:

"Pokemon Concierge" یکی از انیمه‌های جدید در سال 2023 است که در آن دنیای پوکمون از یک زاویه جدید و جذاب بررسی می‌شود. این مجموعه داستان هارو، شخصیت اصلی که به عنوان یک نگهبان در استراحتگاه پوکمون کار می‌کند، را دنبال می‌کند. او با پوکمون‌ها و صاحبان آن‌ها که به استراحتگاه می‌آیند، ارتباط برقرار می‌کند و این فرصتی است برای مخاطبان تا شاهد تعاملات و دوستی‌های شکل گرفته بین انسان‌ها و پوکمون‌ها باشند.

ارائه شده از وب سایت 42 مووی


تریلر انیمه دربان پوکمون


لینک های دانلود 

(دانلود نسخه دوبله فارسی)

[قسمت 01 کیفیت 1080p] [720p] [480p

[قسمت 02 کیفیت 1080p] [720p] [480p

[قسمت 03 کیفیت 1080p] [720p] [480p

[قسمت 04 کیفیت 1080p] [720p] [480p


درباره انیمه دربان پوکمون:

"پوکمون کنسرجو" یا "Pokemon Concierge" یک مجموعه انیمیشن ماجراجویی، کمدی، فانتزی و خانوادگی است که توسط استودیوهای Creatures, Dwarf و GAME FREAK تولید شده و به کارگردانی ایکو اوگاوا ساخته شده است. این انیمه با فصل اول خود، تجربه نوینی از دنیای پوکمون را ارائه می‌دهد، که در آن شاهد حضور کاراکترهای دوست‌داشتنی و شناخته شده به همراه موجودات نوظهور هستیم که تجربیات جدیدی را در استراحتگاه پوکمون عرضه می‌کنند.

دربان پوکمون

با صداپیشگی توانمند افرادی چون نان و فایروز آی، انیمه زندگی هارو، دربان استراحتگاه، را دنبال می‌کند و چگونگی ایجاد ارتباط بین وی، مهمان‌ها و پوکمون‌هایشان را نشان می‌دهد. هیدناگا کاتاکامی و دیگر تهیه‌کنندگان مجموعه توانسته‌اند یک اثر متفاوت و جذاب را تقدیم مخاطبان کنند، که با موسیقی متن جونیچی ماسودا و تارو ماکیدو زیباسازی شده است.

تکنیک استاپ موشن، که در ساخت این انیمه به کار برده شده، به آن وجهی تمایز و خاص بخشیده و تماشای حرکات و جلوه‌های ویژه تهیه‌کنندگانی مانند کانو ایکدا و تیمش، تجربه‌ای چشم‌نواز و منحصربه‌فرد را میسر می‌سازد.

دربان پوکمون

علاقه‌مندان می‌توانند با دسترسی به وبسایت 42 مووی، نسخه دوبله فارسی این انیمه ژاپنی را با لینک مستقیم دانلود کرده و در راحتی منزل از تماشای این داستان خانوادگی و فانتزی لذت ببرند.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 74

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان