42 مووی | مرجع دانلود و تماشای آنلاین فیلم و سریال

http://42movie.ir/

دانلود فیلم چیتا Chithha 2023

دانلود فیلم هندی چیتا با دوبله فارسی Chithha 2023 فیلم هندی چیتا محصول ۲۰۲۳ با کیفیت عالی توضیحات درمورد فیلم چیتا: ژانر: درام، هیجان انگیز محصول: هندوستان انتشار: 2023 زبان: دوبله فارسی مدت زم

دانلود فیلم هندی چیتا با دوبله فارسی Chithha 2023 فیلم هندی چیتا محصول ۲۰۲۳ با کیفیت عالی توضیحات درمورد فیلم چیتا: ژانر: درام، هیجان انگیز محصول: هندوستان انتشار: 2023 زبان: دوبله فارسی مدت زم

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
دانلود فیلم چیتا Chithha 2023
خلاصه داستان :

دانلود فیلم هندی چیتا با دوبله فارسی Chithha 2023

فیلم هندی چیتا محصول ۲۰۲۳ با کیفیت عالی

توضیحات درمورد فیلم چیتا:

ژانر: درام، هیجان انگیز

محصول: هندوستان

انتشار: 2023

زبان: دوبله فارسی

مدت زمان: 137 دقیقه

کارگردان: اس. یو. آرون کومار 

امتیاز: 8.3 از 10


خلاصه داستان فیلم چیتا:

ماجرای "چیتا" (Chithha 2023) به نظر می‌رسد داستانی پر تنش و هیجان با زمینه‌ای دراماتیک را روایت می‌کند که حول محور اسواران، یک کارمند دولتی و تلاش او برای بزرگ کردن فرزند خواهرش سانداری، شکل گرفته است. موضوعاتی مانند عشق خانوادگی، از دست دادن و تلاش برای پیدا کردن عزیزان، عناصر اصلی این داستان به شمار آمده و تماشاگر را با لحظاتی از شادی و ناراحتی همراه می‌کنند.

ارائه شده از وبسایت 42 مووی


تریلر فیلم چیتا


لینک های دانلود 

(نسخه دوبله فارسی سانسور شده)

دانلود کیفیت 1080p HQ با حجم 3.44 گیگابایت

دانلود کیفیت 1080p با حجم 2.50 گیگابایت

دانلود کیفیت 720p با حجم 1.27 گیگابایت

دانلود کیفیت 480p با حجم 915 مگابایت


درباره فیلم چیتا:

فیلم "چیتا" (Chithha)، با عناوین فرعی "Uncle" و "Chikku"، به نظر می‌رسد یک فیلم دلهره‌آور و مرموز از صنعت سینمای هند است که در ژانرهای درام و هیجان‌انگیز قرار می‌گیرد. داستان درباره زندگی یک کارمند دولتی و تجربیات تلخ وی پس از ربوده شدن فرزند خواهرش است، مضمونی است که احتمالاً باعث می‌شود مخاطبان احساسات عمیق و متناقضی را تجربه کنند.

فیلم هندی چیتا

این فیلم توسط کارگردان اس. یو. آرون کومار کارگردانی شده و توسط کمپانی Etaki Entertainment تولید گردیده است. هنرمندانی نظیر سیدارت، ساهاسرا سری، و اس. عافیه تسنیم در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند که نشان‌دهنده ترکیبی از بازیگران با استعداد و جوان است.

با فروش 7 هزار دلاری در گیشه و استقبال چشمگیری که در سرویس‌های استریم آنلاین آمازون پرایم و دیزنی پلاس هات‌استار به عمل آمده، نشان‌دهنده موفقیت نسبی و پتانسیل این فیلم برای جلب توجه بین‌المللی است. تحسین منتقدان برای عناصری همچون بازی بازیگران، داستان‌سرایی، فیلمبرداری، موسیقی متن و طراحی صحنه حکایت از کیفیت هنری بالای فیلم دارد.

فیلم هندی چیتا

امکان دسترسی به نسخه دوبله فارسی این فیلم از طریق وبسایت "42 مووی" برای مخاطبان فارسی‌زبان فرصت مناسبی است تا با فرهنگ و سینمای هندوستان بیشتر آشنا شوند و از تماشای این فیلم فوق‌العاده لذت ببرند.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 54

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان